lørdag 17. januar 2009

Startskuddet går!

Her er huset vårt. Eller rettere sagt...



Akkurat nå ser det sånn ut...

( Alle materialene ankom i går, så vi måtte brøyte oss vei inn i huset.)


...Og sånn skal det bli!


Jeg skal få det buete vinduet som jeg har drømt om siden jeg så "Lekestue" på BarneTv, en gang på søttitallet.


Snekkeren kommer i begynnelsen av uken, så helgen går nok med til forberedelser.


Jeg kommer tilbake med flere detaljer, for jeg kan jo ikke fortelle ALLE hemmelighetene på en gang?

2 kommentarer:

  1. Gjett om jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet!! :-)
    Vet ikke om dere er for opptatt, ellers kan vi godt tenke oss å innlosjere dere på det Røde Rommet til helgen!?!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se utviklingen. Jeg har også fått mitt "lekestue-vindu". Jeg har alltid likt buede vinduer, og nå skjønner jeg hvorfor.. Hihi

    Ha en fin tirsdag.
    Laila

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer