søndag 3. mai 2009

Lykkestjerne

Jeg føler jeg lever under en lykkestjerne for tiden!
Har fått ny jobb, med masse spennende utfordringer. Men trist å ta farvel med gode kollegaer og venner jeg har samlet gjennom 25 år i samme bedrift.

Avgjørelsen føler allikevel riktig, for vennene mine er jo der uansett, ikke sant?

Jeg har fått overraskende hilsener og lykkeønskninger, som har fått frem klumpen i halsen. Folk er fantastiske!

At jeg skal tilbringe oppsigelsestiden hjemme, i 3 sommermåneder, er heller ikke noe å sørge over...








Så jeg har GOD til til shopping for tiden.
Allerede etter den første uken har jeg vært innom endel interiør, møbel- og klesbutikker.

Foreldrene mine overrasket oss med penger til nye hagemøbler.
Løp og kjøp!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Rålekkert!! Jeg må visst ha sånne tepper jeg også!
    Jeg er ubegripelig ivrig på bloggefronten i det siste! Har funnet noen kg overskudd og energi denne langhelgen, og det føles godt....

    SvarSlett
  2. Åååååå neeeeeeeeeeeeeeei, var faktisk det først jeg tenkte... MEN jeg er jo selvfølgelig superglad på dine vegne! Er det lov å ha fri i sommermånedene? Humpr, jeg er tilbake på jobb... skulle gjerne hatt denne sommeren også!!

    Vanvittig mange herlige oppdateringer jeg ikke har fått med meg! Fasaden ser råbra ut! My god for en forskjell!

    Slitan med ny bil -ME LIKE!

    Hagemøblene -jeg bare sier LEKKERT!!! SLitan!

    Gratulerer så masse med ny jobb! Er det lov å spørre hvor??

    :)Anette

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer